Інформація

Компанія «Теплобак» здійснює технічну підтримку наших клієнтів на всіх стадіях виробничого процесу (проектування, монтаж, експлуатація опалювального обладнання).

Інформація для клієнтів компанії

Можна домогтися високої якості сервісу (з точки зору організації), доведеного до автоматизму (і автоматизованого), але не помічати при цьому конкретного клієнта. У цьому випадку пріоритетом будуть стандарти обслуговування, а не враження клієнта і його лояльність. Головне точність, швидкість, продуктивність, повторюваність. Практично, це характеристики конвеєра. Питання, чи повернеться клієнт завтра, вирішились чи його проблеми, чи задоволений він обслуговуванням, залишаються за кадром процесу «якісного сервісу».

Прикладом даної ситуації можуть служити великі компанії, які прагнуть до високопродуктивних процесів, включаючи клієнтський сервіс. І, якщо вчора це було їхньою перевагою, то сьогодні, в зв'язку з ростом вимог споживачів до індивідуального обслуговування, це скоріше конкурентна слабкість.

В результаті подібного клієнтського сервісу, клієнт змушений слухати голос автоінформатора: «Спасибі, що подзвонили в нашу компанію, всі оператори зараз зайняті, вам обов'язково дадуть відповідь в порядку черги». Знову все в чергу! Чи не так, мотивація виникає (кинути трубку), задоволеність - немає.